BuketEsenolu Fatmaaylin umarım 1 ocak olur benim eşim ocaktan önce olmasın diye dua ediyor 1 yıl farkedecek diye 😂 Yen'i yıl a bebişinizle başlarsınız Umarım 😊
Es-er Allah yar ve yardımcımız olsun kızlar ben çok korkuyorum. Bugün ilk defa çatı muyanesi oldum zordu biraz. Bu arada bebeğim 3500 olmuş ☺
Rabiosa Benimde ilk hamileliğim korkuyorum açıkcası iri bir bebek olucak allah bu yoldaki tüm kadınların yardımcısı olsun🙏
Rabiosa [bilinmeyen] Aslında kendim minyon birisiyim ve çok zorlanıyorum🙈dr umda şüphelenip çok test yaptı ,eşim iri biraz ama kendimde hamileliğim boyunca hep ceviz ve peynir yedim bilmiyorum faydası oldumu normal bebeğinizin kilosu sağlıkla gelsin🌸
BuketEsenolu Elfgny bende inanılmaz çatladım kilo da aldım ama çok aşırı değil benim üst bedenim çok zayıftı belim falan hiç yoktu suyu fazla olan bir gebelik geçirdik karnım aşırı büyüdü ikiz gibi o yüzden inanılmaz çatladı hatta yırtıldı diyim o derece
BuketEsenolu Elfgny evet beyazlıycak😊 Aslında kremler varmış sonrası icin ama ben kadar etkili bilmiyorum instagram da paylaşım yapan birini takip ediyorum o kullanmaya başladı sonucu yazarsa ürünü size gönderirim ben ismini😬
SalihaTelli 3 ocakta tam 40 haftalık oluyor kızlar, 1haftamız kaldı.. Normal doğum Allah nasip ederse kızımı kucağıma alıcağım için çok heycanlıyım sağ sağlim bebişleri alırız inşallah hayırlısıyla♥💞
Ecmdgru SalihaTelli aynı haftadayız bizimde 2 ocakta 40 haftamız dolucak. Bizimki de prenses 👧🏻 Kaç kilo olmuş sizinki
SalihaTelli Ecmdgru 1hafta önce kontrole gittiğimde 3kiloydu şimdi inşallah 3300 falan olmuştur bakalım hayırlısı canım sağ sağlim alalım inşallah az kaldı💞