Elfgny Es-er evet canım normal istiyorum. Çarşamba günü çatı muaynesi yapıcak bakalım onda da sorun yoksa ki inşallah yoktur normal olcak.🙏 sen?
Sinemm Elfgny ya doktorum bana şancı olunca çatı muayenesi olucağını söyledi anlamadım gitti kaçıncı hafta bakılıyor ki
Es-er Elfgny bu çatı muyanesi yaptı canım nprmal gözüküyor. Ama bn çok korkuyorum. Bnde vajinismus rahatsızlığı da vardı.
SalihaTelli Ecmdgru 1hafta önce kontrole gittiğimde 3kiloydu şimdi inşallah 3300 falan olmuştur bakalım hayırlısı canım sağ sağlim alalım inşallah az kaldı💞
Elfgny Sinemm tam 38 de bakıcak özellikle o gün çağırdı canım. Bide benim gebeliğin ilk başlarında siğil gibi bişey vardı bikaç tane şuan yok ama yine de bakalım dedi normal doğuma uygun mu diye
Elfgny Es-er yaa bende çok korkuyorum ama daha çabuk toplanırım bebeğime bakarım,göbeğimde kalmaz diye bi yandan çok istiyorum. Rabbim yardımcımız olsun canım sağlıkla tek sancıda kavuşalım yavrularımıza🙏😍
BuketEsenolu Fatmaaylin eşim sık dişini demekten bunalttı😂😂 sporcu olcakmıs oğlu 1 yas kaybettirmezmiş 😂
BuketEsenolu Elfgny var var çok ürün var ama kime hangisi iyi gelir bilemiyorum işte bakalım o paylaşsın ben bulurum sızı😊 İnstagramdan ekleyin isterseniz orda da yazarım buket esenoglu