Elfgny BuketEsenolu 17 ocakta 40 haftam doluyo canım. Haftaya çarşamba çatı muaynesi yapıcakmış yani ayın 3ünde ondan sonra doğumu beklicez dedi. Senin ne zaman?
MiracAlpinveUmutunAnnesi Es-er bende 37 haftalik hamileyim bakalim yarin kontrolum var kaç kilo olmus ogrenicem 😌
Elfgny Esraz deniyim bende bari sağol canım. Ben çok kilo almadım ama aşırı çatladım ilk başlarda takmadım ama şimdi gördükçe üzülmüyo değilim 🤦🏻♀️
YavuzSeliminannesi Ocak annesi olarak size sormak istiyorum diş ağrısı çekmediniz mi hiç ben 1 haftadır ağrıdan ölüyorum 😩😩
Elfgny YavuzSeliminannesi been varım ilk başlarda olmuştu sanırım 2. ayımdaydım bi gece sabaha kadar ağlamaktan uyuyamamıştım o kadar kötüydü ağrısı. Bide 20lik dişimdi 🤦🏻♀️ Karanfil koyarak buldum çaresini o uyuşturuyo canım o olmasa napardım bilmiyorum
Damlabalci YavuzSeliminannesi 2 hafta çektim sabahlara kadar agaldım kulaklarım duymamaya başlamıştı artık şükür geçti
Damlabalci YavuzSeliminannesi 2 hafta çektim sabahlara kadar agaldım kulaklarım duymamaya başlamıştı artık şükür geçti
Sydgrdl YavuzSeliminannesi ben çektim canım karanfil yağı sürdüm o biraz geçirdi sonra ara ara tuzlu ılık su yaptım çok sukur artık ağrımıyor iltihabını alıyor tuzlu su
BuketEsenolu Elfgny bende inanılmaz çatladım kilo da aldım ama çok aşırı değil benim üst bedenim çok zayıftı belim falan hiç yoktu suyu fazla olan bir gebelik geçirdik karnım aşırı büyüdü ikiz gibi o yüzden inanılmaz çatladı hatta yırtıldı diyim o derece
YavuzSeliminannesi Elfgny elimde olsa cekicem benimde iltihap olduğu için bi de gebelik ilerlediği için artık izin vermedi doktorum
Elfgny Esraz benim cidden aşırı yani kızarmamış çatlamamış yer yok karnımda😔 beyazlar dedi doktor ama izi kalıcak mecbur bebiş için değer napıyım
Sydgrdl Esraz aynen zaten sezeryan olcak ya canım benimki öyle olsa ben beklerdim büyütmesi de daha kolay olur 😊
BayanBilge Es-er benimde 11 ocak 🙂 ama normal dogum olunca belli olmaz diye dusunuyorum. Suan tam 38 haftaligim. Insallah yeni yili bekler kizim
gizemmm YavuzSeliminannesi benim 20 lik diş ağrım vardı. O geçince sızlamalar başladı başka bi dişimde karanfilli çay içtim o iyi geldi Demlerken çaya karanfil atın baya iyi geldi Ya da çiğneyin yatarken falan iyi gelir
gizemmm YavuzSeliminannesi benim 20 lik diş ağrım vardı. O geçince sızlamalar başladı başka bi dişimde karanfilli çay içtim o iyi geldi Demlerken çaya karanfil atın baya iyi geldi Ya da çiğneyin yatarken falan iyi gelir