Merhaba ocak anneleri😊😊 öncelikle rabbim herkesin yavrusunu kucağına almayı nasip esin inşaallah🙏🏼 Biz bugün doktor a gittik 37+4 3380 kilomuz çok şükür🙏🏼 Ama ultrasonla Doğum zamanı farkedebilşyormus çok takılmayın kilolara az olan çok doğabiliyor çok olan az dogabiliyor doktoruna baglı birazda görmesiyle alakalı😊 Şuan durumlarınız nedir kasılmalarınız sancılarınız falan var mı benim sancılarım var bugün kontrolümde kasılmalarımın başladığını da farkettı doktorum karnımdan