Ruzgarkevo 12 haftamda doktora gittim herşeyim normaldi 2 Li tarama için sohbet ediyorduk siz önerirmisiniz hocam diye oda tabi hekim olarak öneririm ama siz bilirsiniz dedi bizde bir muane olalım sonra karar veririz dedik sonra utrasona aldı doktor yüzü kızardı direk yüzümüze söyledi büyük cihaza soktu Anensefali tehşisi konuldu ben dedim bir çözümü yok mu dedim asla yok dedi bu sadece folik asitten olabilir ve akraba evliliğinde oluyor dedi ama biz uzaktan yakından akrabalığımız yok ben Mersinliyim o farklı şehirden bize konulan tehşis için doktor o zaman Rabbimin verdiği bişey dedi 1000 insan 1 çıkar bu şansda sizi bulmuş mecbur aldırmak zorundasınız yaşamaz dedi 5 tane özele gittim yine ikna olmadım en sonu da tekrar araştırmaya gittim orası Araştırma çözüm bulurum die yok maglesef yaşama umudu olmadığı için aldırmak durumunda kaldık atamadığım doktor kalmadı ama maglesef öyle oldu Benimki küçük tü ama seninki büyük benim başıma gelen farklı bir olay inşallah Seninkide doktor yanılmasıdır Rabbim kucağına almayı nasip etsin en iyi doktora git için içini yer rahat edemezsin inşallah yanılmıştır