Ruzgarkevo Normal kontrole gittik 30. Haftamızda birden bire hidrosefali teşhisi konuldu bu zamana kadar herhangi bir sorun yoktu birden bire hidrosefali denildi bilgisi olan varmı acaba
Hellili Ruzgarkevo son haftalarda ultrason yanılmaları çok oluyor yer daraldığından doktorlar doğru ölçüyü almıyor alabilir detaylı bile o şekilde stres etmeyin kafasının büyük olması genetik de olabilir bu gayet normal bişi aslında bir de gittiğiniz farklı doktorlara direk sorununuzu söyleyerek muayene olmayın bırakın sorun varsa eğer onlar görsün yani çünkü öyle olunca doktorlar da direk o sorun odaklı bakıyor ve o yargıyı muayeneden önce oluşturuyor inşallah sağ salim sağlıkla alın kucağınıza
5561 Ruzgarkevo Arkadaşıma 22.haftada dediler devlet hastanesi dedi Özele gitti özelde de aynısını dediler erken doğum riski de vardı dikiş atılmıştı 28.haftada doğum yaptı özel doğumu bile kabul etmedi Bir süre küvezde kaldı ama şuan gayet sağlıklı paşamız beyninde sıvı falan da yok
eliff92 Ruzgarkevo benim bebegiminde kafası hep önde gidiyo ama genetik olduğu söylendi burda çok görüyorum ben kafası haftasına göre önde diye herkesde bebeğini sağlıkla doğurmuş kaç kilo bebeğiniz iri bebek olabilir
Ruzgarkevo ed1112 Yaptırdım ve o zaman herhangi bir sorun çıkmamıştı herşeyimiz temizdi birden bire 30. Haftada böyle denildi 30.haftada tekrardan 2kere detaylı ultrasona girdim birinde hidrosefali denildi diğerinde sadece kafada büyüme haftasına göre büyükmüş kafamız 35. Haftayla uyumlu vücudumuzda 33.haftayla uyumlu yani kesin bişey de denilmedi tam olarak doktorların hepsi başka birşey söylüyor
oznuroznur07 Arkadasımında bebeğinde vardı suan bır yasını gectı gerılemıs ve gayet saglıklı 😀 benım oğlum 2 yasında o 1,5 aynı boydalar 🥹😂
sunset_momy Umarım doktorlar yanılmıştır bol bol dua edecem inşallah ❤️ Rabbim sapasağlam kucağına almayı nasip etsin
Meltemplt Arkadaşımın çocugu için denmiş, hatta özel hastaneler doğumu kabul etmemiş. Erken doğdu cok küçüktü. Şimdi 3 buçuk yasında hiç bir sorunu yok. Hidrosefali falan da değilmiş. Teşhisi yanlış koymuşlar. Bence farklı doktorlara da sorun.
Ruzgarkevo Meltemplt 3 tane doktora gittik sonki doktordan sonuçlarımız yarın belli olucak banada çocuğu erken alırım dedi doktor
oznuroznur07 Ruzgarkevo hayır kendılıgınden geçmiş kendını korkutma bence arkadasımda cok korkmuştu ama geçti tamamen şuan
Elisam123 Ruzgarkevo ailenizde kafası büyük yakınlarınız var mı genetik bişey olabilir yanlış teşhis olabilir
Pheebs Sadece kafa büyüklüğüne göre mi bu teşhisi koydu? Benim bebeğimin de kafa gelişimi vücuduna göre önden gidiyor ama doktor bu iyi bir şey hiç bir sıkıntı yok dedi bence de birkaç doktora danışın
Ruzgarkevo Pheebs ilk doktor hidrosefali dedi ikinci doktorda kafa büyümesi dedi bizde kime inanacağımızı şaşırdık
Pheebs Ruzgarkevo Yanilmis da olabilirler çünkü farklı farklı yorumlamislar. Allah korusun gönlünüzü ferah tutmaya çalışın kafa gelişimi sadece önden gidiyordur belki de.
Ruzgarkevo Hellili hamileliğimin ilk başından beri doktorumuz aynı kişiydi o hastaneden ayrılınca başka doktora geçtim ve ilk kontrolünde beyinde sıvı var dedi ve doktor önceden mi vardı yoksa yeni mi oldu onu bilemiyor diğer doktorumuz bu kadar incelememişti hiç kontrollerimizde bizide bu şüphelendiriyor bu zamana kadar vardı da bizemi söylemedi yoksa yeni birşeymi bilmiyoruz
Hellili Ruzgarkevo bilmiyorum ki yani böyle bi durum olsaydı bariz belli olmaz mıydı çünkü her ölçümde baş ölçüsü de alınır yani ultrason kağıtlarında da yazar bu inşallah büyük bi sorun değildir benim bebeğimin karın çevresi geriden geliyordu mesela baş kısmı da ilerideydi bacak boyu falan kendi haftasındaydı doktorumuz normal diyordu bu bize bebeğin fzizksel görünümü hakkında bilgi verir diyordu işte zayıf ve koca kafalı olacak diye şaka yapardı inşallah sizin de biz gibi bişeydir
Ruzgarkevo oznuroznur07 3tane doktora gittik ikisi farklı teşhis koydu diğerindende yarın öğrenicez sonucu