Gulsah_13 38+4 üm bugun çok kötüyüm migde bulantısı istifta ediyorum içim hiç bir şey istemiyor var mı böyle sorun yaşayan ?
mammaaa33 momofkaan sen de beni etiketle yaz ağrın var mı? Benim arada ağrım oluyor ve çatı ağrısı oluyor muayeneden sonra başladı kendimi de yordum bilmiyprım neyden oldu
momofkaan mammaaa33 tamamdır inşallah :) ağrı çok hafif oluyor hani adetten bikaç gün önce başlayan hafif ağrı vardır ya öyle ama sürekli değil. Kasılmalar oluyor ara ara. Çatı ağrısı için egzersizler var iyi geliyor tavsiye ederim. Bugün itibari ile kolay doğum egzersizleri ne başlayacağım günlük 3 büyük hurma yiyorum bakalım doğumum 40.haftayı bulmasın istiyorum
mammaaa33 momofkaan ben de aynı şekilde büyüdükçe zorlayacağını zorlanacağımı düşünüyorum normal mi istiyordunuz yoksa prenses doğum felan mı
mammaaa33 momofkaan bende hurma kuru incir yiyorum yürüyorum squat çömelme hareketleri yapıyprum belki de bu yüzden kemik ağrılarım olabilir
Malikadir momofkaan belki de bilmiyorum ki inatci olmasin da agir kanli olsun babasi gibi😂 bol yürüyüş,merdiven in çık, sicak duş ve suquat hareketleri yapıyorum. Zaten 2 cocugum var biri okula gidiyor ister istemez bol hareketli geçiyor günümüz 😁
momofkaan Malikadir süper Allah güç veriyor ben yürüyüş merdiven inip çıkma yapıyorum ama sıcak duşa 38den sonra başlayacağım. Arkadaşımın doğumu sıcak suya oturmasıyla başladı
momofkaan Naneliayran doğum yaptığınızda aklınıza gelirse yazın dua ederiz öncesinde haberimiz olursa :)
Malikadir momofkaan ben hergun yapıyorum yaa bebeğe bağlı ne zaman gelmek isterse o zaman geliyor 2 gebelik geçirdim bu haftaları görmedim. Sağlıkla gelsinler ınsallah.
mammaaa33 deletedmom734 varmış sanırım sizinde yürürken alt kemik ağrısı ve alt karın ağrısı oluyor mu ya yürüyemiyorum artık
Mutluhatun Merve2359 hayır kilosu 2800 dü o yüzden kurtarıyoruz bu hafta muhtemel bekler dedi O yüzden vurmadı