Ftos_72 37 olduk bizde 🥰 gelsin istiyorum şuan hemen olsun istiyorum beklemekten sıkıldım 😫 tuvalete gitmekten öldüm iştahım kapandı sebepsizce yemek yiyemiyorum canım istemiyo bende 😓
efelinamoms Gozi 37 haftadayım gecen hafta mutfak dolaplari camlar banyolar komple temizledim enerji o kadarda iş yapmama rağmen uyku yok gözümde yorgunluk halt etmiş yani ama bu hafta için ayni seyleri soyleyemeyecegim yemek bile yapasim yok 😁😁
momofkaan efelinamoms bana da o enerji bugün geldi normalde haftadonu arkadaşım yardıma gelecek camlar gözüme batıyor ben şimdide başlasam mı diye düşünüyorum ama korkuyorum da son dakika tek başıma bir sakatlık çıkarmaktan
hil8 Bizde 37+5 olduk 16 gün kaldığını gösteriyor herşey normal doğum yönünde ama ben çok kararsızım bir an önce sağlıcakla kucağıma almayı istiyorum oğlumu 🙈😅
momofkaan hil8 inşallah çok gecikmez o zaman :) bende istiyorum 40ı geçmesin ama annemin söylediğine göre ben baya geç doğmuşum yavrumda bana çekerse yandık djdjdj zaten tontik olacak gibi 😅
Busakts Maviipamukanne ben de tam aynı durumdayım çarsamba gideceğim ama sanırım cuma ya da cts için gün verir artık 37+5 benim de
mammaaa33 momofkaan sen de beni etiketle yaz ağrın var mı? Benim arada ağrım oluyor ve çatı ağrısı oluyor muayeneden sonra başladı kendimi de yordum bilmiyprım neyden oldu
efelinamoms momofkaan canim korkuyosan yapma yüksekse yapma iç tarafdan alcak camlara sahipsen yap sürekli yatmaninda faydasi yok son haftalarda hareketli olmak daha iyi ben hic ödem toplamadim mesela sürekli hareket halindeydim
Malikadir momofkaan agir kanlı ne demek kız 😂 ay hadi inşallah bi sabah sancıyla uyanayım hemen kucagima alayim ınsallah 😍 hepimiz sağlıkla bir ayazda kavusalima ınsallah
Malikadir momofkaan belki de bilmiyorum ki inatci olmasin da agir kanli olsun babasi gibi😂 bol yürüyüş,merdiven in çık, sicak duş ve suquat hareketleri yapıyorum. Zaten 2 cocugum var biri okula gidiyor ister istemez bol hareketli geçiyor günümüz 😁