Gozi aynı kaderi paylaşıyoruz ben 68 le Hamile kaldı 88 olmuşum. Ayaklarım şiş ellerim şiş 😅 havalar ısındı iştahım azaldı biraz özellikle akşamları pek yiyemiyorum ama bebeğin vitamin alacağı şekilde besleniyorum. O yüzden max 90la doğuma giderim gibime geliyor inşallah aşmam amin dkdkdkdj