Cansudeniz122 Hazalaskin Valla yorulduk.Birde sürekli her gün bekliyoruz.Gelmiyor hüsrana uğruyoruz.Her sabah evi topluyorum.Sonra kendim hazırlanıyorum bekliyorum.Ne gelen var ne giden😂😂
Brnhm131210 Cansudeniz122 kendi gelmezse zorla alırız dedi doktor 😂Hiç annelerini düşünmüyorlar suni sancı zor olur onu yormayalım diyen yok 😂
Cansudeniz122 Brnhm131210 Doktor banada dedi suni sancı çok canını çok yakıyor.Artık canıma tak etti.Versin suni sancı mancı.Ben hep erken gelir benim çocugum diyordum.Ama inatla gelmiyor.😂😂😂
Brnhm131210 Cansudeniz122 Erken gelir diyenlerin hiç gelmiyor sanırım 😂 Allah hepimize kolaylık versin yarın biz artık 41 oluyoruz .Bakalım süreç nasıl ilerleyecek
Cansudeniz122 Hazalaskin Her gün temizlik yapıyorum. Sonra kendimi hazırlıyorum.Bakıyroum saat 6 olmuş.Topla saçlarını cansu diyorum.Yine gelmedi.😂😂
Cansudeniz122 Zuhalsareelif Kuzu doğum pozisyonunu almış dedi doktor.Öyle olunca kanala inmiş oluyor sanırım.
EsmaNur1412 Cansudeniz122 42ci haftamza girdik bugun ama tik yok saliya kadar gelmezse mecburi ya sezeryan yada suni sanciyla dogum yapicak doktor klosuda baya artmiw