Dansedenwu Kuzu benim doktorda risk falan hiç bahsetmiyor.Suni sancı sezeryana hemen almak istemiyorum.Şuan ki şartlarda normal doğum için uygun.Beklicez perşembe günü karar vericez dedi.Bende yarın tekrar gidicem.Hayırlısı olsun ama her gecen gün ben çok daralıyorum.Allah hepimizin yardımcısı olsun hemen kavusalım.