Dansedenwu Kuzum teşekkür ederim.Biraz daha iyiyim.Suni sancı verdiler saat 13:00 de saat 20:30 a kadar hiçbir sancım olmadı.Ve sadece 1 cm acılmam oldu.O kadar saat açılmam olmayınca bu süreç iki günde sürebilir falan dediler.Ve sabah saat 9 sa sadece kahvaltı yapmıştım.Su bile içirmediler.Bebekte 40+5 ti ben bebeği riske atmak istemedim.Çünkü kakasını yeme gibi bir durum olabiliyor.Orda bir kadında öyle olmuştu.Bende sezaryana döndürdüm.Sezaryana da aç aldıkları için 9 gibi sezayana girdim.Saat 3 te sadece çorba içtim düşün.Yani Sezaryandada cok şey başıma geldi.Ama şükürler olsun çocugumla kavuştuk.