Aylinnnnnnn pardon şey sorcam bende 39. Haftadayım da açılma vs olmadan suni sancı alabiliyor muyuz yoksa açılma olmadı şart mı ? Doktorum haftasını bekleriz ya suni veririz yada şartlara göre bakar sezaryen deriz dedi de soramadım suniyi ne şekilde veriyonuz diye.