Gammmzee Cansudeniz122 ayyyyy benimde 9gun tık yok napcaz kızlar sonunda suni sancı vermelerinden korkuyorum
Malikadir Tombiss_anne rahatlatıyor ve açılmayı kolaylaştırıyor hatta duş da sırtına masaj yapılırsa daha iyi olur kendini daha iyi hissedersin. O gün gelince yap anlarsın ınsallah 😀
Kvrckmom Bizimde son 13 günümüz kaldı. Bugünü de saymazsak 12 😅😅 her gece lavaboya kalktığımda diyorum ki o gün bugün mü acaba diyorum ama olmuyor. Tetikte bekliyoruz resmen ya 😅
Nessozz Cansudeniz122 off boşver ya hayırlısıyla sağlıkla kavuşun inşallah 🙏🏻 Doktorun ne diyor suni sancı mı ? Ne zamana kadar bekleyeceksin?
Cansudeniz122 Nghnszer Kuzu bekliyor doktor işte senin sancım yada suyun gelene kadar.Olmadı suni sancı veriyormuş.O sancıda açılma oluyormus.Bende daha o aşamaya gelmediğiö için net değilim açıkçası
Cansudeniz122 Nessozz Kuzum yarın gidicez doktora bakalım ne dicek.Benim doktor kendi sancım gelene kadar bekletecek sanırım. Konuşmasından öyle anladım
RukiyeKaya İkizler burcu olan bebisler kendilerini belli etmisler 😅 bizimde son 4 gun ama yalancı sancı bile yok sadece yurumek cok zor ilk gebeligim oldugu icin acaba benmi hissetmiyorum diyorum ama 30.haftayla 39+ lar ayni sadece yurumek zor 😅