Esra-uslu bende 19 haftalık olacağım bir kaç gün sonra inan kendimi senin yerine koymak istedim ama okadar zor ki aklım almadı zaten başlarda acaba dış gebelik mi yada bir şey olucak mı kalbi durur mu diye düşünerek geçirdim şuan ise tek yaptığım bebeğim için dua etmek onu sağ salim kucağıma almak, rabbim kimseyi böyle bir acıyla sınamasın, sende çok geç kalma ki rahmin alınmak zorunda kalınmasn, yerini doldursun bir an önce inşallah Allah sabır versin canm 🤲