Esra-uslu seni cok iyi anlıyorum kuzum ama hayatın acı gerekleri yaşamaz kuzum daha cok kücük karnında dursa da zehirlenip seni zehirlicek lütfen doktorunu dinle lütfen bana da hep aynı seyler dendi 24 hafta üstü bebekler yaşıyor kuzum ama benimkide seninki de cok kücük hastanede kalsan da zehirlicek 😞 Rabbim in vardır Bi bildiği doktorunu dinle dua et bak ben suan tekrar hamileyim cok sukur suan enfeksiyon olmaması için aynı seyleri yaşamamak için cabalıyorum sürekli ara ara antibiyotik kullanıyorum bırak doktorlara ne gerekse yapılsın kuzum onlar bizim kısmetimizden cıkmıslar 😞 keşke böyle olmasaydı ama yapacak hiç bişey yok kuzum yaşa ki neler göresin demişler yaşadıkça herseyi görüyoruz imtihan bunlar kuzum senden ricam bian önce karar vermelisin perinatolojı bölümüyle görüş eger sana zararı yok derse dursun ama kendimden biliyorum rahmimi alırız dedilerdi