Esra-uslu sen belki bi umut birisi benmle aynı şeyleri yaşayıp bebeğini yaşatmıştır diye arıyosun post açtığında buna eminm. bekliyosun ama boşuna beklemediğini bilmek ufacık bi umut olsun istiyosun ama emin ol seninle aynı şeyleri yaşayanların hepsi için son aynı. o zaten melek olacak, nasibi olsaydı suyu kendini yenilerdi yırtık iyileşirdi allahın mucizesi mi yok. ama her şey için geçmiş artık. allaha sığın ve onun için dua et. allah yardımcın olsun.