Ben de geçen gün ilk defa gittim sabah 7 buçukta sıra aldım doktorla 9 buçuk gibi gorusebildim ama kimse sormadı randevunuz var mi yok mu zaten randevulu gelen sayısı da sabah çok azdı 2 3 kisi randevuluydu herkes benim gibi sıra alıp beklemiş zaman da geçiyor Bi şekilde ayda bir gidenler için sorun olmaz bence