BusraAltiok Ankara şehir hastanesine Haziran ayı ilk haftalada randevu alabilen var mi yaklaşık 10 15 gündür takip ediyorum hiçbir şekilde randevu bulamadim hep jinekoloji randevusu açılıyor gebe poliklinigi göremedim
seriseri10 BusraAltiok günde 100 kere e nabiza giriyorum canım yok yok yok neden yaparlar bunu anlamam ya bu hafta benimde gitmem lazım sinir bozucu napicaz bilmiyorum
BusraAltiok Ormanmeyveli benimde Haziranın ilk haftası gitmem lazım aceba dedim açıldı da ben mi kaçırdım ama kaç zamandır takipteyim
06zehra06 Ormanmeyveli randevusuzmu gideceksiniz bakarlarmi peki bu hafta benmde gitmem gerekiyor normalde ama 2 haftadir hic randevu bulamadim
Zuhalsareelif Ormanmeyveli bende pazartesı erkenden gıdıcem hastaneye randevu alamıuoruz son haftadayım
06zehra06 Ormanmeyveli Ormanmeyveli bugun gittinizmi hastaneye muayene ettilermi sizi eger erken gidip muayene olduysaniz yarinda ben gidicem onun icin soruyorum
Maviii 06zehra06 randevusuz bakmazlar canım. ancak gidip randevu açtırırsınız sonra randevu tarihinde gidersiniz
Mehtap- 06zehra06 sabah erkenden gidince sorun olmuyor sıra alabiliyorsunuz bende hiç randevu bulamiyorum hep 8 de orda oluyorum sıramı alıyorum.
zeeynepp19 BusraAltiok sabah 7 de gidip sıra alabilirsiniz bende randevu bulamadığım bi zaman 7 de gidip sıra aldım tabi sıranın gelmesi 11 i buldu ama yine de işim görülmüş oldu. Randevusuz gidebilirsiniz yani 6.30 da gidip sıraya girdim 7 de aldım sıramı ben
BusraAltiok zeeynepp19 sırayı koridordaki bankolardan mi aldiniz yoksa gebe polikliniginin içindeki yerden mi?
zeeynepp19 BusraAltiok koridordaki bankolardan aldım ama şöyle bi detay var bankonun karşısında da bankodan sıra almak için numaratör var önce numaratörden sıra al sonra bankoda numaran yandığında gidip gebe pol için sıra alıyorsun
Doga_deniz zeeynepp19 ordan istediğimiz zaman gidip istediğimiz tarihe sıra alabiliyo muyuz sadece sabah aynı güne mi alınıyo bilginiz var mı
zeeynepp19 Zuhalsareelif ben doğum yaptım canım 3.5 ay oldu ama biliyorsunuz randevuda hangi doktor gelirse ona alıyordum karışıktı yani