Gmzenr BusraAltiok jinekoloji bakmıyor gebelige bende almıştım gittim hastane bakmadı normal sıra aldım ordan hemen muayene oldum
zeeynepp19 Zuhalsareelif ben doğum yaptım canım 3.5 ay oldu ama biliyorsunuz randevuda hangi doktor gelirse ona alıyordum karışıktı yani
06zehra06 Ormanmeyveli Ormanmeyveli bugun gittinizmi hastaneye muayene ettilermi sizi eger erken gidip muayene olduysaniz yarinda ben gidicem onun icin soruyorum
1aysekaplan Benim hastanede kaydım var doktor bana adetinin ikinci günü gel demişti ama adet olmadım hamileyim direk gitsem doktoruma alır mı ki ya randevu da bulamadım