tam1anneadayi merhaba ben tüp bebek tedavisi ile 7 haftalık hamileyim. Kesinlikle Bahçeciyi önermiyorum. Çünkü seni korkutup psikolojini bozup öyle kendilerine çekmeye çalışıyorlar. Ordan ağlayacak çıkıp cem fıçıcıoğluna gittim. Amh 0.32 yaşım 33, 4 embriyo oluştu birini transfer ettik ve ilk denemede hamileyim:) Allah isteyen herkese kısmet etsin