tam1anneadayi ben centrum tüp bebek merkezi Doç dr Emre Papuçcu ya gittim. 37+1 gebeyim şuan. Dr umdan çok memnunum. Gebelik takibimi de onunla devam ediyorum. İşinde profosyonel ve laboratuvarları da çok iyi. Bu işlerde sadece drla bitmiyor, lab da çok önemli. Bende düşük amh vardı. Bazem 1-2 yumurta çıkıyordu. O ayları pas geçtiğimiz de oluyordu. Para için olsa tedaviye devam eder alacağı paraya bakardı. Gibi gibi gibi. Adamlar para odaklı değil, başarı odaklılar. Ben çok memnunum 7/24 telde ulaşabiliyorum. Tavsiye ederim