Ela4810 doğrudur. Bende çevremde hep aksi hallerini gördüğüm için uzak duruyorum. Detaylı ultrasona sadece girmeyi düşünüyorum. Ablamın ilk gebeliğinde doktor, kafası çok büyük, ensesi çok kalın down sendromlu olabilir dedi yeğenime. Ablam çok üzüldü her haliyle kabulüm ama ömrü boyunca bize ihtiyacı olacak diye çok üzüldü. Doğdu çocuk sapa sağlam. Irsi olarak kafası ve ayakları büyüktü. Şimdi 9 yaşında.