Ben her ay 1 kere gidiyorum. Doktorda öyle diyor. Devlete gittiğim için bazen 1.5 ayda olabiliyor, randevu düşmüyor. Eğer mümkünse ayda bir kere gitmenizi tavsiye ederim. Hem gelişimini öğrenir ona göre beslenme falan yaparsınız, hem de bebişinizi görmek size iyi gelir. 🥰