Btl2022 Kadriyearslan siz kaçıncı haftanızdasınız 😊 4.aydan sonra sanırım 3 hafta aralıkla çağırıyorlar
byzogrtmn Btl2022 Doktor zaten gelmen gereken zamanları söylüyor. Mesela beni 12de çağırmıştı kemik gelişimi açısından önemli hafta demişti sonra tekrar 16da cagirdi
Btl2022 byzogrtmn benim gittiğim doktorcuğum 1 1.5 ay aralık bırakınca bende biraz geç gideyim 1.5 ay olsun dedim. Umarım hepimiz sıkıntısız zahmetsiz yavrularımıza kavuşuruz..😍 haftalar ilerledikçe daha sıklaşır muayeneler
Knergiz Btl2022 26+3 deyim 17. Haftamda gittim sadece ultrasona 😊 oda cinsiyet için 30 dan sonra gidersem giderim hiçbir testi de yaptırmadım Allah tevekkül ettim 😊
ada58 Btl2022 11. haftada ikili test vermeniz gerekli neden geçirdiniz?10 günde bir gidiyorum 5. haftadan beri.
Btl2022 ada58 ikili üçlü dörtlü tarama testlerini yaptırmayacağım doktorada beyan ettim o da bana 1, 1.5 ay sonra gelirsin kontrole dedi.. 😊
uraz_ve_annesi- HeyMommy şimdi 27. Haftadayım çok hareketli bir bebek benimki ama yinede gün sayıyorum bir sonraki randevuma kadar 🤭 yüzü değişti mi kilosu nasıl ne kadar büyüdü hiç bitmiyor bu, sorular 😂
miraninannesii Btl2022 bı görsen emin ol her zaman görmek istersin canım onun o haretlerini görmek herşeye bedel
Emir29 Btl2022 16 17 hafta çok geç bence 12 13 gibi gidin yine çünkü tam gelişim zamanı 4 5 aydan sonra belki uzatabilirsiniz süreyi süreyi ama 8 haftalikdaha çok erken
Menek16 Btl2022 Hepimizin ne gelirse bai göz üstüne ama önce tedbir sonra tevekkül 🌸 belki de Allah korusun herhangi bir sorun anne karnında müdahale ile giderilebilir