Mihra ben de çok denedim 15 gün geçtiğinde bile negatifti, yumurta çok geç atıyordu o yüzden gebelik oluşmuyordu . Hep gebe gibi hissettim ama olmadı en sonunda adetine iki gün kala yaptım silik gösterdi . Olunca mutlaka görünüyor yani , bence doktora gitmende fayda var