Mihra Canım geç döllenme de olabilir. Ben adetime 5 gün kala evde test yapmıstım hafif silik pembe çıkmıştı. Yani herkeste erken çıkacak diye birsey yok. Seninki belki gec döllenme oldugu icin daha çikmamıştır. Bekle biraz daha. İnşallah hayırlı haberler alırsın. Allah gönlüne göre versin 😊