Tssemanur Benimde 19 haziran görünüyor ama do dedi erken geleceğe benziyor 😊 Nasil telaşliyim nasil korku doluyum bir o kadarda merak sevinç 😆
Gozi suleesrky Benimde 40 haftam 16 haziranda doluyor haftaya çatı muayenesi yapıcak doktorum ona göre karar vericez her türlü haziran annesi olucam yani 🥰
Merikooo Gozi bnmde uygulamaya göre son 19 🤗16 Haziran doğumum görünüyor pazartesi kontrole gidecem bakalım normal mi sezeryan mı
Kubra_elif_ahmet gulselican Sağol canım hepimizin inşallah 💜 39+4 olduk 40+1 de gidicem istersen gün verelim yada suniyle başlatalım dedi
Kubra_elif_ahmet gulselican 40 dan sonra isteğe bağlı veriyor suniyi Benin 37 den beri düzensiz sancılarım
gulselican Kubra_elif_ahmet benim sancım 0 ya inanılmaz, pztsi tekrar kontrol var suniyi daya bana dicem artık inşallah olur :> çok teşekkürler 🌸
Kubra_elif_ahmet gulselican Rica ederim. Hayırlısı olsun inşallah insan son günlerde dayanamıyor gerçekten
Vldnshn1 dml33 ayyy benim şuan açılmam var 38+1 haftalığım doktorum da sezaryen ya da normal doğum demedi ama tahmini doğum tarihim 10 hazirandı…Eğer tam kırkı doldurursam aynı gün doğuracağız kız
zls33 suleesrky 37+0 haftalık olduk bizde. Ptsi çatı muayenesi yapacak. Sonra normal için uygunsa bekleyeceğiz 🥰 bakalm ptsi belli olacak son 21 Haziran olacak benimde 😊
M-naz90 Zehratay inşallah hepimiz sağlıkla alalım sende de böyle akşam olunca özellikle agrı oluyor mu sanki açılma gibi bir his salı günü kontrolümüz var bakalım son 😊
Rumuz_07 Hellobabyyyyy benimde skolyozum vardı yskın zaman emarım yok ama sorun olur mu ki genel mi lokal mi uyuşturıyorlar acaba
suleesrky Hellobabyyyyy Hayır o çok ileride değil. Eğer fıtıklarım olmasaydı skolyozum engel olacak derecede değilmiş. Bana engel olan fıtıklar.🥰
tahaninannesi19 suleesrky güzel dilekleriniz ıcın cok sagolun dün size cevap yazarken baska doktordan sıra beklıyordum cok şükür bebegın durumu ıyıymıs doktor bekleyebılecegımı sorun olmadıgını soyledı 3 hazirana sezeryan gunu verdı
Zehratay M-naz90 yok ağrı olmuyor ama sanırım bebek iyice aşağı indi ne yatabiliyorum ne oturtabiliyorum patlayacak gibiyim birde sıcaklar bastırdı ilk kızımda 41 haftada bile hiç rahatsızlık hissetmemiştim ben bu çok zorladı beni ama son 4 gün bakalım bitti
M-naz90 Zehratay benim ilk bebek sürekli sanki aşagıda baskı var gibi oluyor açılma gibi ama bakalım az kaldı 🥰