momofkaan Aslında benimki de ameliyat düzeyinde değil ama doğum normal olursa ilerleme riski cok yüksekmiş bu yuzden tekrar MR cekilip karar verildi. Kesinlikle siz de doktorunuzla konuşun bu konuyu. Kalıcı hasar bırakmasın Allah korusun. Hayırlı doğumlarınız olsun inşallah. ♥️