momofkaan Normal de olabilir belki fıtığın derecesine göre. Benim birden fazla fıtığım ve omurgamda skolyozum olduğu için doktorum beyin cerrahına yönlendirdi. Normal doğum istiyordum çünkü. MR sonuçlarıma göre fıtıklarım doğumu yapabilsem bile sonrasinda sıkıntı cikarabilir, ilerleyebilir hatta patlayabilir diye beyin cerrahı sezaryen dedi. Doğum doktorum da zorunlu sezaryen kararı verdi bu sonucun üzerine. Normal doğum esnasindaki ıkınma ve aşırı baskı maalesef bel fıtığını çok kötü etkiliyormuş. Zaten yalancı sancilarda bile bel kemigim kırılmış gibi acı çekiyorum. Bu yuzden zorunlu oldu benim.🙏🏻