Mnvrrrrr gayet normal bence ama tabi doktorlar biraz hassas. Bende 27 haftalık gebeyim doktora gittim bugün 10 kilo almışım 56 ile hamile kaldım şuan 66 kiloyum. Doktorum baya kızdı çok almışsın dedi. iştahım açıldı son zamanlarda üstelik antalya da yaşıyorum gündüz acayip sıcak son zamanlarda yürüyüşü pek yapamadım sıcaktan. Biraz tepki gösterdi doktor bahane dedi :) Her gün yürüyüş yap gereksiz kalori alma dikkat et dedi çok fazla almıssın doğuma bu kilo ile girmen gerekiyordu dedi baya moralim bozuldu.