Nsrn1 Mnvrrrrr ortalama 28.haftaya kadar kilomu korumamı önerdi hem doktorum hem de diyetisyenim. Çok yüksek kiloyla hamile kaldım çünkü 🤦🏻♀️ ama bebeğimin gelişimi iyiydi çok şükür en son kontrolde 🥰
simayorunn Mnvrrrrr gülüp geçin inan ki hayatımızda aldığımız en güzel kilolar bunlar Allah’a çok şükür bir evlat sahibi olacağız sagliklica doğmayı nasip etsin rabbim gerisi boş gerçekten 💖💖
Mnvrrrrr simayorunn aynen çok haklısınız canım tek korkum fazla ağırlasip yerimden kalkamamak yoksa yeterki kızım iyi olsun💗
eslemsi Mnvrrrrr ilkindede simdide 20de hic almamistim. Vermistim aksine. Suanda 31+4üm 4 kilo almisim
Cokaskannecim Mnvrrrrr Ayy derler de derler canım boşver. Sen sağliklıysan bebiş sağlıklıysa gerisi konuşsun dursun. Bende hic kilo almadım 29. Haftadayım bana da “Aaa hiç almamışsın karnın çıkmamış yoksa bebek mi gelişmiyor !!!” Diyorlar 🙄