Ben 5+2 ydim kullanma başladım, hergün bir doz yaptırıyorum.
Kendim yapamıyorum, sağlık ocağına hergün gidip geliyorum.
Kilo aldırıp aldırmadığı hakkında çok fikrim yok açıkçası, ama doktorum kilo ile çok ilgilendiği için aldırsa bana vermezdi diye düşünüyorum.
Anlık bir yanması oluyor, morarmalar yer yer oluyor iğne tam derinin altına girmediyse mesela.