AngeL- Mirayrayrayray anladım kuzum ben kendime vurabileceğimi düşünüyorum daha önce gonal f ve çatlatma iğnesi vurmuşluğum var ama tabi ilk vuruştan sonrası nasıl olur bilmiyorum belki vuramayadabilirim 🥲 gerçekler zor allahım herkese sabır versin
mimar_anne AngeL- 6+4 de kalp atışlarını gördüm bugün 7+3 de kalp atışlarını dinledim canım ultrason da 7+5 çıktı önden gidiyormuşuz ☺️
S1907 Nehir-Poyraz o iğnelerin havasını almya gerek yok çoğu hemşire onu diyo ayrıca kilo aldıracak bişey değilki kan sulandırıcı bu
Nehir-Poyraz S1907 evet biliyorum kilo aldırcak bişey değil soruyu soran ben değilim zaten canım. Ben hemşirelerden dinledm havası alınmamalı diyolar bende artık almıyorum o yüzden