Obirgebe AngeL- evet havasını alırsan morarmaz daha az acır kapgı açınca elinle hafif vur havası yukarı çıksın snra ilacı igne ucuna gelene kadar havasını al dik bi şekilde vur. Kilo yapmaz
Annesininportakali53 AngeL- şuan 3 aylik hamileyim 20. Hafta itibariyle kola vururum diye düşünüyorum
Nehir-Poyraz AngeL- yok canım kilo falan aldırmaz valla herkes bişi söylüyo havasını ben başta alıyodum sorma hemşireler bana alma dedi burdaki arkadaşlar almalı diyo bilmiyorum ben şuan havasını almadan vuruyorum
S1907 Nehir-Poyraz o iğnelerin havasını almya gerek yok çoğu hemşire onu diyo ayrıca kilo aldıracak bişey değilki kan sulandırıcı bu
Annesininportakali53 AngeL- o farketmez diyor karın şiştikce göbek sertlesiyor o yüzden koldan ilerleyen haftalar daha rahat olur diyor