Esra_Anne yaa yerim sağlıkla gelsin dünyaya minnoş inşallah 🤲🏻 ben de öyle aman aman bir hazırlık yapmadım canım 1 tane tulum ve 3 tane zıbın aldim şimdilik nohut battaniye almıştım. Kendime internetten hastanede giymek için gecelik ve terlik aldim okadar 🙈 okullar kapansın da yavaş yavaş hazırlıkları tamamlarız Allah’ın izniyle hic acele etmeye gerek yok 🤗🌺