enbiannee amiiin hepimizinki sağlıkla dünyaya gelsin inşallah canım 🥰 nohut battaniyeyi beğeniyor musun bende almayı düşünüyorum. Bu tulumlar zıbınlar kaç aylık olmalı daha onu bile bilmiyorum bazıları 0-3 diyor bazıları 3-6 hiç sorup soruşturmadım çevremde de 😅 onları bayramdan sonraya bırakmayı düşünüyorum aslında şuan battaniye, ağız mendili, müslin, deterjan vs risksiz şeyleri almayı düşünüyorum 😂