Denizyldzm bende 35+2 oldum. Topuklarım çok ağrıyor acıyor resmen. Sağa sola dönmek çok zorlaştı kasıklarımda batma oluyor ve yanlarım çürüdü resmen😬 çok kilo almadım ama oturduğum yerden kalkamıyorum dengem şaştı ve elim ayağım ödem olmaya başladı artık. İştahım arttı benim bi de hareket etmek çok zor😅 tüm bedenim spora yeni başlamışım gibi 🙄