Nistik Denizyldzm Acaba lohusa kiyafeti lazim olurmu elbise gibi olandan yoksa sadece alt ust yeterlimi bende bu konuda kararsuz kldm biraz
Denizyldzm Nistik ben lohusa takımı almadım ama çoğu kişi almış aslında sezaryen ise doğumun al derim cnım bnim blli değildi bide 25 de falan almıştım 2 takım
Nur123aa Denizyldzm birde ayaklarım şiş gece ağrıdan uyutmuyor son aylar zor derlerdi inanmazdım harbi zor
Denizyldzm Nur123aa ay o bnde yürürken ağrı yapıyor zonklama gibi biraz daha sabredelim ☺️ bıdıkkar sağlıklı gelsin Allah ın izniyle inşallah
FHKK Cansuzana benim acıyor canım topuğun yan tarafı sol ayağım doktora sordum artık ağırlaştığın için dedi
Denizyldzm Nistik tabi normal doğumda da rahatlık çok önemli ama zaten hastanede ihtiyaç duyuluyor dediler ben istemedim aslında