Denizyldzm canim bende 35deyim artık uyku problemi yaşıyorum, sürekli wc gitme sorunu, rahat dönememe, dönerken kasiklarda çekme hamlamis gibi ağrı ve bebegimin bir tarafa toplanması… doktorum hepsi de beden kendini doğuma hazırlıyor bebekle beraber dedi korkulacak birsey olmadığını dedi… kesenin içinde olduğu için de ne tarafa yada ne olursa olsun sıvının içinde ona göre şekil alır dedi