pnar_07 Merhaba ben şuan 4+2 deyim. Benim sorunum çok erken Öğrendim hamile olduğumu, ultrason için çok sabırsızlanıyorum. 5 haftalıkken yani haftaya inşallah doktora gidicem. Siz gittiniz mi ultrasona, göründünüz mü ve bebiş gözüktü mü? :) benok sabırsızlanıyorum. Salı gününü nasıl beklicem bilmiyorum bile 😟