Minikcennetim Kızlar naptınız ben 6 haftalık olacağım yarın sadece keseyi gördüm 3 gün önce iki hafta sonrada kalp atışına gideceğim inşallah 🤲🏻🥰
Minikcennetim egeninincisii maşallah size 🥰 ben ultrasona göre 5 sata göre 6 haftalığım siz ultrasona göre haftanız uyumlu mu🥰
egeninincisii Minikcennetim Sata göre 10 haftayı geçmiş olmamız gerekiyor ama iki defa gittik ikisinde de üçer gün geriden geliyordu. Geç döllenme olmuş sanırım. Ama kalp atışını duyduk şükür 🤗
a_burcu_bur Minikcennetim bende sadece kese göründü doktor haftamı söylemedi. 10 gün sonra gel dedi kalp atışına. Acaba kaç haftalık 🤷🏻♀️ sizin doktorlar söyledi mi, ne güzel
Fatma0715 Deletedmom83940 bende ultrasona göre 5+2 yim doktorum en fazla 1 hafta 10 gün içerisinde kalp atışlarını duymamız gerek dedi sen ne zaman duydum canım?
egeninincisii Minikcennetim Normal 🥰 benim ikinci hamileliğim, ilkinde de böyle olmuştu. Sağlıklı doğdu.
Ewoss Minikcennetim Minikcennetim Son adet tarihin 12 nisan yeni öğrendim hamileliğimi acaba ne kadarlık
Mutluanne3 Minikcennetim bizde 6+5 olduk. 7+5 te doktor kontrolümüz var inşallah kalp atışını duyarız zaman geçmek bilmiyor ☺️
Busrakyk Minikcennetim Minikcennetim bende sata göre 7+1 ultrasona göre 5,5 haftalığız 😂 1 hafta önce gittim 2 hafta sonra gel dedi bebeği görmek için 🙊
38NURUM Eleonora merhaba bizde 6+5 iz🙂bugün hastaneye gittim ilk kez gayet iyi dedi kalp atışını diğer gittigimde duyabilirmisim
Dalban_rabia Minikcennetim bizde 8+4 haftalık olduk ilk kalp atışını duydum çok güzel bir his Allah herkese nasip etsin inşallah kimsenin kucağı boş kalmasın
Minikcennetim haticeu54 Dalban_rabia sirin96mom kızlar haftanız sata uygun mu yoksa ultrasonda farklı mı çıktı benim 1 hafta geride 🥰
sirin96mom Minikcennetim Biz daha çok yeniyiz🙈 3+4 olduk bugün☺️ bir hafta sonra kontrole gideceğim inşallah. Biraz endişeliyim🙄
Ruzi sirin96mom selam bende aynen 3+4 oldum. Reglimi bekliyorum daha sonrasinda doktora gidicem insAllah. Siz kendinizi nasil hiss ediyorsunuz?