minik4550 Damlatuurgut az kalmış normal.dogumu bekleyince ☺ açılma olsun diye hersey deneniyor Allah kolaylık versin 🤗
Hande1nur minik4550 normalde 20 haziran ama ben 25 istedim yani 39+2 de alınacak ikizler burcu olmasın diye 25 olsun istiyorum yengeç olcak :))
Mervehorata92 Hande1nur erkek bızımkısı sıızn kı? 😊 Bızım kı gecen hafta gıtmıstım donmemıstı yarın kontrol var bakalım donmus mu ınsallah donmustur donup donmedıgını anlayamıyorumda ama ağrım oluyor toplanıp duruyor bebek hep 🙄 donmeye mı calısıyor acaba
Hande1nur Mervehorata92 bizimde erkek :) son haftalar yaklaştıkça toplanıyorlar muhtemelen dönmüş olabilir.Saglikla gelsin :)
efelinamoms Hilalohilal inşallah saglikli sihhatli gununu tamamlayip gelirler rabbim hayirli dogumlar versin hepimize ☺️
Mervehorata92 Hande1nur inşallah canım dua et bana donmus olsun 🥰 ne guzel aynı zamanda denk olması ısıme karar verdın mı?
Hande1nur Mervehorata92 dualarım bizimle 🥰 Döner canini sikma,hatta doğacağını gün dönenler bile oluyormus kismet tabi,sağlığı yerinde olsunda annesi:) Evet adımız belli Bulut olacak
T1996 minik4550 normal doğumu bekliyoruz 36. Haftadayız inşallah bi kaç haftaya gelir bıdığım her şeyimiz hazır🌸
ozlem_25 Merhaba ilk doğumum sezeryandı 37+4 te olmuştu şimdi 35 haftalık hamileyim günü belli değil sizce kaçıncı haftada olur
PrensS_annesi ozlem_25 38+0 a gün verdi canım doktorum . 38 39 da olur. 35. Haftada muaneye gittiğimde gün verdi
ozlem_25 PrensS_annesi bende dün gittim 3 hafta sonra kontrole çağırdı ameliyat günü belli değil yani sancım olur mu diye düşünüyorum da
ebru2871 minik4550 hazırlıklar bitti sadece kargodan gelicekleri bekliyorum çikolata faln bi aksilik olmazsa 29 haziran görünüyo doğumum ama benim kız sanırım sabırsız olucak bence erken gelicekmiş gibi