Hande1nur bende ikizler olcak zannetmistim yengecmis 😅
minik4550 ikizlere çift karakter diyorlar ya korktum o yuzden ama yengec daha iyi tabi;)
ebru2871 aramızda 1 gün var bizimde erkek 🥰
Hande1nur yengeçleride pek bilmiyorum ama sakinlerdir heralde 😅
Sen_1 inş cnm