Esraaa17 denizmanzarasi canim çok korkmana gerek yok asilamada çatlama iğnesini olunca çok agri oluyor 1 gün sürüyor hafif şişlik oluyor normal şekilde geçiyor ama ben tup bebekte çok ağır süreçten geçtim 12 gün hastanede tedavi gördüm kusma ağrılar vs o kadar kötüydü hatırlamak dahi istemiyorum sürekli serumlar takıldı 50 adet yumurta toplandı çünkü inşallah sen kolayca atlatırsın bol su iç ve protein ağırlıklı beslenmen lazım et yoğurt yumurta bolca bunları tüket hersey gönlünce olsun
denizmanzarasi Esraaa17 evet şiş şuan karnım hatta korktum dedim başladı mı ohss, ama tüp bebekteki kadar yumurtam yok neyse ki benim toplama işlemi de olmayacak yarın bakalım ne diyecek doktorum , çok ama çok geçmiş olsun sana da canım çok zor süreçler 🥲
mericherry Ben yaşadım malesef. 23 yumurta toplanmıştı . Karnım çok şişti ağrım oldu hamile gibiydim en son ağlayarak tekrar gittim kendimi iç organlarım patlayacak gibi hissediyorsum. Dostinex kullanmıştım onu biraz daha kullandım ve iğneyi bi kaç gün daha kullanmaya devam edince düzeldim
denizmanzarasi mericherry bana da doktor dostinex yazdı 8 tablet olarak her gece iç dedi önlem olarak aldı sanırım inş ki böyle bir sorun olmaz size de çok geçmiş olsun🙏🏻 Dostinex sizde her gece üst üste mi içtiniz bir tablet olarak?
mericherry denizmanzarasi evet her gün içmiştim 8 gün . Ama geçmeyimce bir kaç gün daha kullandım. Bir de iğne vermişti ondan 2 gün daha kullanmıştm rahatlatmıştı
denizmanzarasi mericherry canım benim dün aşılama oldu dostinexe de başladım doktor öyle dedi, bu sabah biraz mide bulantısı ile uyandım sanırım haplar yapıyor ayrıca duphastonda kullanıyorum..😣 gebelik olursa artıyormuş sanırım risk ama aşılama da oldu boşa gitsin asla istemem inş ki sorunsuz bir şekilde gebelik haber alırım bende isteyen herkeste 🤲🏻
mericherry denizmanzarasi açıkcası benim gittiğim 2 doktorda aşılama önermedi hiç. Ne zamandır düşünüyorsun bilmiyorum ama aşılama biraz zaman kaybı. Kist vs varsa büyüttüğü söyleniyor.
denizmanzarasi mericherry 2 senedir düşünüyoruz 1 düşüğüm oldu, aşılama da tüp benek ilaçları kullanılıyor canım tek farkı bunda doz daha düşük ve yumurta toplama vs olmuyor oranı da düşük ama genelde aşılama yapmak istiyor doktorlar tüp bebek öncesi
mericherry denizmanzarasi evet am işte tam tersi 2 tüp bebek doktorum da hiç önermediler. Ben de çikolata kisti vardı tüp bebek denedim diretk
mirage333 denizmanzarasi tam ohss demedi doktor bana ama 17 yumurta toplaninca rahmin dinlenmesi ve degerlerimin normale dönmesi icin 2 ay rahim dinlendirme islemi yapilmisti. Yumurta toplama sonrasi cok fazla ağrim, sancım, sisligim falan olmustu
denizmanzarasi mirage333 canım benim aşılama yapıldı eğer gebelik olursa ve ohss olursa sanırım biraz zor geçiyor ama Allah büyük daha da yapacak şuan bir şeyim yok duadan başka
Essesss denizmanzarasi ben geçirmiştim Aralık ayında hemde şiddetli bir şekilde 1 hafta hastanede kaldım
Essesss denizmanzarasi aslında opudan sonraki gün başladı kasık ağrısı hergün acile gittim gaz var dediler 4 gün dayandım ama en son gün acıdan ağrıdan kıvranıyor nefes alamıyordum sürekli ne yersem kusuyor ve yürüyemiyordum bile bide şehir hastanesine gittim karnıma kadar yumurtalar çıkmış vücut su toplamış 14 kilo aldım birden
denizmanzarasi Essesss kaç yumurta oluşmuştu sizin? Benim tüp bebek değil aşılama genelde denk geldiklerim hep tüp bebek yaptıran kişiler oldu, tekrardan çok geçmiş olsun size