Gorkim Esraaa17 bende de iki yumurta gelişmiş ama pazar gecesinden beri karnım 6 aylık hamile gibi şiş sert pazar gecesi kasıklarımda çok ağrıdı ama şuan sadexe şişkinliğim var patlıcak gibi ohss mi oldum acaba bende
busebusrayilmaz 2022bebeki ben de bir haftadır hastanedeyim kötüye gidiyor durumum geçiyor mu gerçekten kusmaktan ağlamaktan beter oldum