senanur ya ne güzel anlatmışsın🙏🏻 Allah analı babalı büyütsün. Ben 39. Haftadayım iki gün önce çatı muayenesi oldum nedense çok acıdı çok bağırdım. Bu zamana kadar korksamda sezeryana gerek kalmadıkça normal istiyordum ama çatı muayenesinden sonra acaba ben dayanabilir miyim demeye başladım. Çok korkuyorum😑 insallah benim doğumumda senin gibi olur🙏🏻