Sibel_49 bende aynı o durumdayım yaa...annemlerin teyzemlerin gelebilmesi icin bir saatlik mesafe var eşimle.karar aldik sancilarimda baslasa suyumda gelse doktor muayne etmeden acilmami ogrenmeden kimseye haber vermiğcem diyorum yani doğum yaklastiginda ararim diyorum ama sonra ya yetişemezlerse o ana şahitte olsunlar istiyorum yada o an annemler gelse dahami icim rahat eder dahami panik yaparim bi turlu karar veremiyorum...kafam karisik ama galiba haber vermigcem cunku bizimkilerin hepsi panikatak gibi ...Bayramda onlarda tansiyonum 13 cikti ayagimin altina yastik koyuyo kimisi lominlu su hazirliyo tuvalete gidiyom amcam pesimden geliyo bisiymi oldu diye ölüyom sandım😂😂😂😂😂