senanur hayırlı olsun,,RABBim sağlıklı uzun ömürler versin...bir ömür yüzünüzü hep güldüren bir evlat olur inşALLAH...bizim de 13 günümüz kaldı bakalım ben de normali çok istiyorum inşALLAH nasip olur....c.tesi çatı muayenesi yapıcak doktorum inşALLAH uygundur...bi de ben de çok kalabalık istemiyorum,hastane ortamı zaten değişik çünkü gerçekten insan stres olur...keşke evimizde doğurma imkanımız olsa yurtdışındaki gibi:(((