Esmaduzce maşallah sizin doğum yakınmış ben ilk gittiğimde ilgisiniz gelmişti ama kalabalık olduğu içindi galiba bende 20+3 siz doğum yaptıktan sonra yazarsanız buraya sevinirim benim cinsiyetini kıza benziyor dedi ama sizin ney cinsiyetiniz ?dediği şekil devam ettimi cinsiyeti ? bide benim plesanta aşsada yukarı çıkmış olsa söylerdi bende geçen gittiğimde sormuştum halâ aşsada bu yüzden ben sezaryan düşünüyorum ve istiyorum sizin durumunuza göre sezaryan normal diyor dimi ? Benim bide bu konularda pek bilgim yok ilk gebeliğim 7 aylıkda evliyim sigortada yok ben anlamadım hastane işlerinden odada kalma durumu olsun felan bilgim yok